Succesvol samenwerken en altijd bereikbaar met Managed UC

Met Managed UC communiceert u slimmer, efficiënter en locatie-onafhankelijk. Alle denkbare communicatiemiddelen – zoals telefonie, video en chat – hebben wij voor u gebundeld in één gebruiksvriendelijke oplossing. Managed UC brengt tal van voordelen met zich mee.

Managed Voice

Steeds meer bedrijven stappen over op Managed Voice: geen dure investeringen in apparatuur en onderhoud, extra functionaliteiten, flexibiliteit en natuurlijk flinke besparingen op abonnements- en gesprekskosten. Met Managed Voice hebt u overal en altijd toegang tot uw telefonie: op kantoor, thuis en onderweg. Met onze Managed Voice oplossing bent u bovendien verzekerd van een toekomstbestendige telefonie-oplossing.

  • Met Managed UC kunt u – via een device naar keuze – alle vormen van communicatie toepassen, waar en wanneer u maar wilt. U bent plaats- en tijdsonafhankelijk.
  • Doordat Managed UC een webbased dienst is, hebt u geen speciale software of applicaties nodig. Daarnaast hebben wij deze dienst geïntegreerd met onze Managed Voice en Managed Mobile diensten. Daardoor profiteert u ook van deze functies.

Dyna-Tech_Lijst Uw voordeel

  • Webbased UC-oplossing
  • Plaats- en tijdsonafhankelijk
  • Geen speciale software of applicaties nodig
  • Integratie met Managed Voice en Managed Mobile
  • Efficiënter en slimmer samenwerken
Contact
Messenger is de alles-in-één communicatieomgeving waarmee u direct belt, chat of een videosessie start. U beheert uw contacten en ziet hun beschikbaarheidsstatus. De webphone, een hoogwaardige softphone applicatie, maakt hier deel van uit.
De functie Netdrive is bedoeld voor het opslaan en delen van bestanden, die u ook kunt delen met uw contactpersonen en collega’s, op de Managed UC cloud. U beschikt zodoende altijd over de juiste bestanden.
Soms vraagt een bericht geen (re)actie van een collega. Zulke korte, persoonlijke berichten deelt u in de Wall. Net zoals uw collega’s uw Wall volgen, volgt u de Wall van uw collega’s. Handig!
Met behulp van Phonebook beheert u uw externe contacten en kunt u ze eenvoudig labelen als bijvoorbeeld klant, relatie of privé-contact. Ook voegt u gemakkelijk nieuwe contacten toe.
U wilt effectief vergaderen en samenwerken? In Meetings beheert en start u eenvoudig vooraf geplande interne en externe audio- en videovergaderingen. Daarnaast kunt u de gesprekshistorie bekijken, bestanden uploaden of uw scherm delen.
De functie Topics is hét hulpmiddel bij samenwerkingsprojecten. In Topics maakt u onderwerpen aan om vervolgens de inhoud door middel van chat te bespreken met de contacten van uw keuze.
In Notifications deelt u korte berichten als ‘melding’ met de gewenste personen of groepen. Reminders, snelle feedback en gemeenschappelijke gespreksagenda’s zijn hier handige voorbeelden van.

Managed UC Standard

Wilt u efficiënter werken? Managed UC Standard bevat alle basisfuncties om één-op-één te communiceren. Managed UC Standard is een geïntegreerd onderdeel van onze hosted voice oplossing Managed Voice.

Call Manager

De Call Manager is een volwaardige bedienpost voor uw gatekeeper of telefoniste. U hebt de mogelijkheid om alle inkomende oproepen te beheren, en ziet in één oogopslag welke collega beschikbaar is.

Managed UC Advanced

Wilt u dat uw team nóg slimmer communiceert en succesvoller samenwerkt? Met de geavanceerde functies van Managed UC Advanced hebt u alle samenwerkingstools in één professioneel pakket!

Vraag direct uw gratis Managed UC Standaard licentie aan

Laat uw contactgegevens achter en één van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Bel mij terug

Bel één van onze medewerkers

Uiteraard kunt u ook zelf contact opnemen met één van onze medewerkers (0523-620987)

E-mail

Een e-mail sturen kan natuurlijk ook: info@dyna-tech.nl