Altijd de nieuwste telecom faciliteiten dankzij Managed Voice

Dankzij de sterke opkomst van VoIP telefonie, het bellen via internet, hoeft u voortaan niet meer zelf te investeren in centrale telefonieapparatuur. Tegen een vaste vergoeding per werkplek kunt u nu gebruik maken van een hypermoderne telefooncentrale met de allernieuwste en meest geavanceerde faciliteiten. Bovendien heeft u geen omkijken naar aanleg en onderhoud, omdat de centrale gesitueerd is op een goed beveiligde locatie buiten uw bedrijf.

Managed Voice

Steeds meer bedrijven stappen over op Managed Voice vanwege de vele voordelen: geen dure investeringen in apparatuur en onderhoud, extra functionaliteiten, flexibiliteit en natuurlijk flinke besparingen op uw abonnementskosten en gesprekskosten.

Met Managed Voice heeft u overal en altijd toegang tot uw telefonie: op kantoor, thuis en onderweg. Met onze Managed Voice oplossing bent u bovendien verzekerd van een toekomstbestendige telefonie oplossing.

Dyna-Tech_Lijst Uw voordeel

  • Vaste vergoeding per werkplek
  • Uitstekende VoIP-oplossing
  • Nieuwste faciliteiten
Contact
Met Managed Voice heeft u de zekerheid dat u altijd gebruik maakt van de nieuwste functies. Voorbeelden hiervan zijn slimme functies zoals Interactive Voice Response, Wachtrijen, (groeps)extensies en Unified Messaging.
Tegen een vaste vergoeding per werkplek maakt u gebruik van onze moderne telefooncentrale en alle unieke faciliteiten. U weet dus precies waar u aan toe bent en u voorkomt onverwachte kosten.
Alle diensten van Voiceworks zijn vanaf 1 gebruiker leverbaar. Daarbij zijn alle slimme functies die Voiceworks biedt voor iedere gebruiker beschikbaar. Zo betaalt u nooit extra voor aanvullende profielen.
Heeft u meerdere vestigingen? Met Managed Voice Van Dyna-Tech worden deze eenvoudig aan elkaar gekoppeld waardoor u bespaart in tijd en investering.
Een aanzienlijk deel van alle gesprekken wordt tussen collega’s onderling gevoerd. Ook als u meerdere vestigingen heeft maken deze deel uit van hetzelfde telefonienetwerk. Hierdoor bellen alle medewerkers onderling kosteloos.
Onze technische specialisten waken 24/7 over uw telefoniediensten. In het geval van een onverhoopte calamiteit worden alle telefoniediensten naar een andere, beveiligde locatie gerouteerd, zonder dat u of uw klanten hier iets van merken.
Als u gebruik maakt van flexibele werkplekken, is Managed Voice een uitkomst. Uw medewerkers zijn, ongeacht de werkplek, altijd op hetzelfde nummer bereikbaar. Of dit nu op kantoor is, thuis of onderweg.
Alle slimme functies beheert u eenvoudig in onze online webtool Operator Online. Via deze intelligente webtool heeft u ook real-time inzicht in uw verbruik. Hiermee bent u onverwachte kosten altijd voor.
Wilt u in de toekomst uw mobiele telefonie bij dezelfde leverancier onderbrengen? Bij onze mobiele oplossing Managed Mobile wordt uw hosted voice omgeving volledig geïntegreerd met uw mobiele telefoon waardoor alle Managed Voice functies beschikbaar worden op uw mobiel.
Alle toestellen van Yealink, Aastra en Gigaset zijn geautoprovisioned met Plug & Play. Makkelijker kunnen wij het niet maken.
Belt u veel met uw vaste toestel? Managed Voice Unlimited is de add-on voor Managed Voice waarmee u onbeperkt belt naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland, voor een vast aantrekkelijk bedrag per maand.
Contact Connect biedt CRM- en ERP-integratie met vrijwel ieder denkbaar systeem voor meer efficiëntie en klantvriendelijke service. U profiteert van slimme functies zoals nummer- herkenning via een pop-up notificatie, click-to-dial en select-to-dial.

Zakelijk bellen en gebeld worden anno 2016

Dyna-Tech levert telefoonnummers, uw telefooncentrale in de cloud, telefoontoestellen en/of een app.

Vergelijking aanvragen

Betaal alleen voor gebruik!

Samen met u brengen wij de wensen en mogelijkheden in kaart waardoor wij onze diensten optimaal op uw organisatie kunnen aanpassen. U bespaart vervolgens direct door onze voordelige abonnementskosten en gesprekstarieven. En u betaald natuurlijk alleen voor de diensten die u daadwerkelijk gebruikt.

En als u later toch meer of minder diensten nodig blijkt te hebben, dan kunt u dit snel en gemakkelijk zelf aanpassen in onze Operator Online portaal.

Overstappen

Overstappen op Managed Voice gaat zeer eenvoudig en snel met onze overstapservice.

Neemt u uw eigen telefoonnummer mee of kiest u direct een nieuw telefoonnummer uit onze database.

Heeft u nog geen internet verbinding? Of wilt u de huidige internetverbinding verhuizen of vervangen? Dan kunt u hiervoor natuurlijk ook bij ons terecht. Wij leveren ADSL, VDSL, Glasvezel en Coax internet verbindingen.

Managed UC

Met onze webbased Unified Communications oplossing Managed UC is het mogelijk dat u met een device naar keuze alle vormen van communicatie toepast, waar en wanneer u zelf wilt. Wij bieden 3 unieke pakketten met Managed UC Standard, Managed UC Advanced en de Call Manager add-on. Managed UC Standard bevat alle basisfuncties om 1-op-1 te communiceren en efficiënter te werken. Managed UC Standard is een geïntegreerd onderdeel van Managed Voice.