De ziel van een centrale

Veel ondernemers denken pas aan besparing op hun telecommunicatiekosten, zodra zij moeten investeren in een nieuwe telefooncentrale. Het kan ook anders. Met Voice Connect verlaagt u die kosten namelijk al, terwijl uw huidige telefooncentrale nog niet is afgeschreven!

Voice Connect

Voice Connect is de SIP-trunk oplossing, die uw centrale koppelt aan het communicatieplatform van Dyna-Tech. Dit gebeurt met behoud van alle functies waaraan u gewend bent. Hierdoor verandert er voor u eigenlijk niets. Of toch wel: uw telefoonrekening valt geheid lager uit.

Geschikt voor alle telefooncentrales

Voice Connect is geschikt voor alle telefooncentrales. Hebt u een analoge of ISDN-centrale, dan plaatsen wij een VoIP-adapter om ‘m aan te sluiten op ons communicatieplatform.

Dyna-Tech_Lijst Uw voordeel

  • Geschikt voor alle telefooncentrales
  • Gratis onderling bellen
  • Geen analoge of ISDN-lijnen nodig
  • Vestigingen koppelen
  • Overstappen naar VoIP
Contact
Voice Connect is extra interessant bij meerdere vestigingen. Met Voice Connect koppelt u al uw vestigingen eenvoudig aan elkaar, ongeacht het merk van de lokale telefooncentrales.
Bij veel bedrijven worden vaak gesprekken gevoerd tussen medewerkers onderling. Omdat uw vestigingen aan elkaar worden gekoppeld, bevinden ze zich in één telefonienetwerk: alle medewerkers bellen onderling dan gratis.
Omdat u uw analoge en/of ISDN netlijnen niet meer nodig hebt, bespaart u op de maandelijkse abonnementskosten daarvan. Uw telefoon- en faxnummers blijven daarentegen behouden.
Ons communicatieplatform is in eigen beheer ontwikkeld, redundant uitgevoerd en gedistribueerd over maar liefst vijf verschillende datacenters. Onze technische specialisten waken 24/7 over uw telefoniediensten.
Naast de handige bereikbaarheidsfuncties die Voice Connect standaard biedt, kunt u uw huidige telefooncentrale eenvoudig uitbreiden met innovatieve functies als IVR, Unified Messaging en Wachtrijen.
Als u VoIP gefaseerd wilt doorvoeren, is Voice Connect zeer geschikt. U sluit eerst uw huidige centrale aan op ons VoIP-platform. Zodra uw telefooncentrale eenmaal is afgeschreven, stapt u over naar onze dienst Managed Voice.
Wilt u in de toekomst uw mobiele telefonie bij dezelfde leverancier onderbrengen? Onze mobiele oplossing Mobile Connect koppelt uw telefooncentrale aan ons mobiele communicatieplatform. Daardoor worden alle Voice Connect functies beschikbaar op uw mobiel.